Tekoälykauhu iski, kuinka kömmin takaisin jaloilleni
Miksi tekoälyn käyttöönotto pelottaa - ja miten pelosta pääsee yli? Rohkeudella ja uteliaisuudella.

Sami
Turunen
Miksi tekoälyn käyttöönotto pelottaa - ja miten pelosta pääsee yli? Rohkeudella ja uteliaisuudella.
Sami
Turunen
B2B-markkinoinnin johtamisen nelikenttä tarjoaa lähtökohdan B2B-markkinoinnin johtamiseen järjestelmällisesti ja strategisesti erityisesti markkinointitoiminnon kehittämisen näkökulmasta.
Anna
Kurkela-Vilén
Painettu lehti ei ole kuollut, vaan todellisuudessa moderni väline tavoittaa asiakas ja rakentaa brändistä vahva. Miten olisi toisiaan täydentävät printti ja digi?
Leena
Filpus
Tämä on kirjoitus siitä, miten viestintä voi peittää protestit, miten viestinnällä vaikuttaminen toimii, ja vetoomus yhteen rintamaan asettautumisen puolesta.
Anna
Kurkela-Vilén
Tapahtumat ovat tehokasta markkinointia, jolla rakennetaan brändiä, syvennetään asiakassuhteita ja luodaan verkostoja. Hyvin järjestetty tilaisuus on arvokas sijoitus.
Sami
Turunen
Vinkit generatiivisen tekoälyn vastuulliseen käyttöön b2b-markkinoinnissa ja -viestinnässä. Rekrytoi tekoäly fiksulla tavalla tiimisi jäseneksi.
Matti
Lintulahti
Tekoäly on viestinnässä ja markkinoinnissa käytännöllinen työkaveri, jonka osaava käyttö vaatii strategiaa, uteliaisuutta ja ihmisen älykästä ohjausta.
Matti
Lintulahti
Tekoäly voi olla erinomainen työkalu viestinnässä markkinoinnissa. Lupaus ei ole riskiä vailla. Panoksena on b2b-liiketoiminnan tärkein pääoma: luottamus.
Matti
Lintulahti
LinkedIn-tilin näkyvyys kasvaa yhteisöllisyyden myötä. Se vaatii suunnitelmallista työtä ja LinkedIn-strategian.
Hanna
Kangasniemi
Miksi tekoälyn käyttöönotto epäonnistuu? Onko tekoäly mystinen voima tai uhka – vai tehokas työkaveri? Johdon ekoälymanifesti kertoo vastaukset.
Matti
Lintulahti
Generatiivisella tekoälyllä saa tehtyä upeita kuvia, mutta vielä useammin kuvat näyttävät liikaa tekoälyllä tehdyiltä. Pohdimme, mikä niissä oikein mättää.
Leena
Filpus
Oma media, uutiskirjeet ja verkkosivustojen sisällöt ovat yhä markkinoinnin kulmakivi. B2B-ostajat kuluttavat valtavasti sisältöä ennen päätöksentekoa.
Anna
Kurkela-Vilén