Visualisoidun strategian voima
Visualisoidun strategian avulla on helppo kertoa yrityksen ydin selkeästi ja tehokkaasti.
![Iina Lievonen-Thapa](https://www.kubo.fi/hs-fs/hubfs/iina%20240x240%202023.jpg?width=120&height=120&name=iina%20240x240%202023.jpg)
Iina
Lievonen-Thapa
Visualisoidun strategian avulla on helppo kertoa yrityksen ydin selkeästi ja tehokkaasti.
Iina
Lievonen-Thapa
TikTok-strategia auttaa määrittelemään toimintatavat TikTokiin. Se ohjaa tekemistä, auttaa saavuttamaan tavoitteet ja helpottaa ideointia.
Anna
Kurkela-Vilén
Kun brändiuudistuksen luova prosessi perustuu organisaation strategialle, arvoille ja olemassaolon tarkoitukselle, edellytykset onnistumiselle ovat koossa.
Elise
Levanto
Saavutettavuuden tarkoitus on tarjota kaikille tasavertainen digitaalisen sisällön tai palvelun käyttökokemus huolimatta ihmisen omista henkilökohtaisista rajoitteista.
Emil
Marjo
Ajatuksia ja ideoiden aihioita pitää pyöritellä välillä pitkäänkin, jotta niistä jalostuisi vetävä juttu, oivaltava some-kampanja tai iskevä slogan. Fasilitaattori auttaa löytämään uusia ideoita.
Leena
Filpus
Miten brändiuudistusten onnistumista kuuluisi arvioida? Lähtökohtana analyysille ovat brändin uudistuksen tavoitteet, mittareina usein liiketoiminnan luvut.
Anna
Kurkela-Vilén
Tekoäly haastaa luovan viestinnän ja markkinoinnin. Luova, tekoälyä hyödyntävä viestijä voittaa pelin – näin väitän. Lue miksi.
Matti
Lintulahti
Iittalan brändiuudistus kuohuttaa suomalaisia. Tutustu Kubon perusteltuun näkemykseen rohkeasta uudistuksesta ja sen mahdollisesta hinnasta.
Markus
Frey
Tekoälyn vastuullisuus markkinoinnissa: mikä on vastuumme markkinoijina tekoälyn käytössä ja millaisia vastuullisuusnäkökulmia tekoälyn käyttöön liittyy?
Anna
Kurkela-Vilén
Sisältöjen laadulla on merkitystä brändi- ja asiakaskokemukselle. Laatu ei synny itsestään, vaan edellytykset hyvälle laadulle luodaan sisältöstrategiassa.
Elise
Levanto
Sisältömarkkinoinnissa maaliin pääsee, kun satsaa jatkuvaan ja hyvin suunniteltuun sisällöntuotantoon. Joskus sisällöntuotanto kuitenkin takkuilee. Miksi?
Hanna
Kangasniemi
Markkinoinnin onnistujia yhdistää usein brändiin panostaminen, selkeät tavoitteet ja mittarit, kohderyhmäymmärrys, luova rohkeus ja sopivat kumppanit.
Anna
Kurkela-Vilén