Mitä ajattelemme

Mistä on arvobrändien logot tehty?

Suomen arvostetuimpien brändien kärjessä viilettävät mm. Abloy, Joutsenmerkki, Joutsenlippu ja S-kortti. Kubo arvioi niiden logojen merkityksiä ja tenhoa.

Sami Turunen

Sami
Turunen

Saavutettavasta suunnittelusta ei sovi tinkiä

Saavutettavuuden tarkoitus on tarjota kaikille tasavertainen digitaalisen sisällön tai palvelun käyttökokemus huolimatta ihmisen omista henkilökohtaisista rajoitteista.

Emil Marjo

Emil
Marjo

Myrsky Kartio-lasissa

Iittalan brändiuudistus kuohuttaa suomalaisia. Tutustu Kubon perusteltuun näkemykseen rohkeasta uudistuksesta ja sen mahdollisesta hinnasta.

Markus Frey

Markus
Frey

Vastuullinen tekoälyn käyttö markkinoinnissa

Tekoälyn vastuullisuus markkinoinnissa: mikä on vastuumme markkinoijina tekoälyn käytössä ja millaisia vastuullisuusnäkökulmia tekoälyn käyttöön liittyy?

Anna Kurkela-Vilén

Anna
Kurkela-Vilén

Lounastreffit, kyllä!

Tai jos juttelet ensin mieluummin puhelimessa tai kysyt meilillä, sekin sopii.

Ota yhteyttä

Näin sen teimme

Sehän kiinnostaa: Työmme ja referenssimme!

Tutustu töihimme

Klikkaa ja tutustu millaisia olemme ja miten työskentelemme. Lupaamme, että kanssamme on mukava tehdä hommia.

Keitä me ollaankaan