Lyhytvideot LinkedIn-markkinoinnissa
Hyödyntääkö tiimisi jo lyhytvideoita tehokkaasti LinkedInissä? Ota lyhytvideot haltuun ja vie markkinointisi uudelle tasolle!
Vieraskynä
Hyödyntääkö tiimisi jo lyhytvideoita tehokkaasti LinkedInissä? Ota lyhytvideot haltuun ja vie markkinointisi uudelle tasolle!
Vieraskynä
Sisältömarkkinointi on murroksessa. Ostokäyttäytymisen muutos ja hakukoneoptimoinnin uudet käytännöt kuten AEO ravistelevat tuttuja toimintamalleja.
Anna
Kurkela-Vilén
Kannattaako X:stä poistua vai ei? Pohdimme sometutkija Elisa Kannaston kanssa poistumisen ja jäämisen hyötyjä ja haittoja.
Hanna
Kangasniemi
Tekoäly ja sähköauto, “kokeilematta paskoja”. Miksi monet asiantuntijat vieroksuvat tekoälyä? Miksi kokeneet autoilijat hyljeksivät sähköautoja?
Sami
Turunen
Miten käyttää LinkedIniä B2B-viestinnän kanavana ajatusjohtajuuden rakentamiseen? Katso kolme toimiva keinoa LinkedInin-vaikuttavuuden kasvattamiseen.
Anna
Kurkela-Vilén
Tuotevideo ei ole enää minuuttien mittainen viipyilevä tarina, vaan tiivistäkin tiiviimpi ja tajunnaräjäyttävä päräys.
Leena
Filpus
Vaikuttava sisältö on erottuvuustekijä kovassa kilpailussa b2b-markkinassa. Kerromme, miten vaikuttava sisältö toimii b2b-markkinoinnissa. Kubo 2024
Matti
Lintulahti
Testasimme Googlen NotebookLM-työkalua sisällöntuotannon apuna ja analysoimme sen hyötyjä ja haasteita. Lue kokemuksemme ja vinkkimme.
Anna
Kurkela-Vilén
Hakukoneoptimointi tekoälylle – Miksi ja miten? Tekoälypohjainen haku yleistyy. Mitä tämä tarkoittaa verkkosivustojen sisältöjen hakukoneoptimoinnille?
Matti
Lintulahti
Sisältökokemus on sisältömarkkinoinnin uusi suunta: erottuakseen tekoälyhutusta brändisisältöjen on oltava kokemuksellisia, puhuttelevia ja merkityksellisiä
Anna
Kurkela-Vilén
Suomen arvostetuimpien brändien kärjessä viilettävät mm. Abloy, Joutsenmerkki, Joutsenlippu ja S-kortti. Kubo arvioi niiden logojen merkityksiä ja tenhoa.
Sami
Turunen
Videotuotantoyhtiö Vimman osaajat liittyivät kesällä kubolaisten joukkoon. Nyt olemme entistäkin monipuolisempi ja asiantuntevampi sisältötoimisto.
Jarmo
Hovinen