Matti Lintulahti

Kubo Creative Agency toteutti Viestinnän Keskusliiton uudistuksen Medialiitoksi ja uuden Medialiiton visuaalisen ilmeen.
”Uusi Medialiitto on tulosta intensiivisestä yhteistyöstä, jota olemme tehneet Viestinnän Keskusliiton väen kanssa koko syksyn ajan. Kysymys ei ole pelkästään uudesta visuaalisesta ilmeestä, vaan myös siitä, miten Medialiitto toimii vapaan, kotimaisen ja laadukkaan median puolesta”, kertoo Kubon luova johtaja Markus Frey.
Medialiiton visuaalinen ilme ja logo kuvastavat moniarvoista, moniäänistä ja monikanavaista vapaata kotimaista mediaa.  Logon kolme väriä viittaavat perinteiseen painettuun mediaan, läpikuultavuus ja kidepikselit taas kertovat digitaalisen maailman tärkeydestä.
Uusi ilme otetaan käyttöön 1.1.2017.