Onnellisuus on valttia tarinankerronnassa
Avain onnistuneen sisältömarkkinoinnin suunnittelemiseen ja toteuttamiseen on onnellinen asiakas, hänen tunteminen ja auttaminen tarinankerronnan avuin. Ni
Vieraskynä
Avain onnistuneen sisältömarkkinoinnin suunnittelemiseen ja toteuttamiseen on onnellinen asiakas, hänen tunteminen ja auttaminen tarinankerronnan avuin. Ni
Vieraskynä
Mitä ihminen tekee, kun hän huomaa tarvitsevansa jotain? Hän alkaa etsiä tietoa eri tavoin. Kysyy kavereilta, etsii verkosta, lukee alan lehtiä, tutustuu l
Matti
Lintulahti
Tervetuloa lukemaan pientä sisältömarkkinoinnin opastamme. Oppaamme jakaantuu kolmeen osaan. Ensimmäisessä kerromme miksi, toisessa miten ja kolmannessa in
Matti
Lintulahti
Muistan hyvin päivän Finlandia-talolla, jolloin olin puhumassa sisältömarkkinoinnista ensimmäisiä kertoja. Vuosi oli 2007, hieman yli 8 vuotta sitten. Minu
Jarmo
Hovinen
Perinteisen journalismin ja perinteisen mainonnan välissä on aina ollut tilaa yrityksen omalle medialle ja sisällöntuotannolle, josta 2000-luvulla on alett
Matti
Lintulahti
Infograafien suosio yritysten sisältömarkkinoinnissa on kasvanut merkittävästi. Peräti 86 prosenttia sisältömarkkinointia tekevistä suomalaisista yrityksis
Matti
Lintulahti
Toteutimme nyt toisena vuonna sisältömarkkinoinnin trendit kyselytutkimuksen Suomessa. Siihen vastasi 266 markkinointiviestinnän päättäjiin kuuluvaa henkil
Matti
Lintulahti
Suomen ydinongelma on haluttomuus kasvaa ja innovoida. En halua uskoa, että kyse olisi kyvyttömyydestä kasvaa ja innovoida. Kasvun sijaan yritykset ja orga
Matti
Lintulahti
Tämän kaksiosaisen kirjoituksen ensimmäinen osa julkaisiin viikko aiemmin: Lue se täältä Kesällä 2013 linnoittauduin muutamaksi viikoksi maaseudun rauhaan
Vieraskynä
Customs Sounds ja Backstage-blogi on mainio esimerkki onnistuneesta sisältömarkkinoinnista. Niinpä olin yhteydessä Aroluoman Kimmoon ja kysyin, että voinko
Vieraskynä
Paluu Japanista aiheuttaa aina kulttuurisokin. Muutamassa viikossa ehtii sopeutua niin hyvin nousevan auringon maan palvelukulttuuriin, että paluu kylmään
Markus
Frey
Kun löytää menestysreseptin, mitä sitä suotta vaihtamaan. Maailman vanhin sisältömarkkinoinnin ja tarinankerronnan maraton jatkuu edelleen ja hyvin menesty
Matti
Lintulahti