Mitä ajattelemme

Sisältömarkkinoinnin trendi 2017: mittaaminen

Hyvätkään sisällöt eivät sellaisenaan takaa lupaavaa kehitystä liiketoiminnassa. Tuloksellinen sisältömarkkinointi vaatii tuekseen mitattavia tavoitteita,

Vieraskynä  Aurora Airaskorpi

Vieraskynä
Aurora Airaskorpi

Asiakas ensin tai Trump voittaa

Mitä tapahtuu kun yritys tai poliitikot eivät todella tunne omaa yleisöään? Kun yksiselitteiset demografiset numerot ovat tärkeintä dataa? Kun oma yleisö e

Matti Lintulahti

Matti
Lintulahti

Parhaat uutiskirjeet top 7

Uutiskirje on oma mediasi. Jos sisältömarkkinointiguru Joe Pulizzia on kuunteleminen, se on myös tärkein mediasi. Miksi näin ja millainen on hyvä uutiskirj

Vieraskynä  Aurora Airaskorpi

Vieraskynä
Aurora Airaskorpi

Aito kohtaaminen, paras kohtaaminen

Riisutaan naamiot. Heitetään natsat, tittelit ja muut liirumlaarumit nurkkaan. Laitetaan kuoriasu päälle ja kengät jalkaan. Kävellään yksi kokonainen päivä

Jarmo Hovinen

Jarmo
Hovinen

Joe Pulizzi: Unohda some, keskity sähköpostiin

Sisältömarkkinoinnin pioneeri vieraili Helsingissä Content Marketing Forumissa ja kehotti suomalaisia yrityksiä keskittymään yleisön kasvattamiseen sähköpo

Vieraskynä  Aurora Airaskorpi

Vieraskynä
Aurora Airaskorpi

Lounastreffit, kyllä!

Tai jos juttelet ensin mieluummin puhelimessa tai kysyt meilillä, sekin sopii.

Ota yhteyttä

Kurkista työmme tuloksiin

Sehän kiinnostaa: Työmme, asiakkaamme ja referenssimme!

Tutustu töihimme

Klikkaa ja tutustu millaisia olemme ja miten työskentelemme. Lupaamme, että kanssamme on mukava tehdä hommia.

Keitä me ollaankaan