Onnistunut sisältömarkkinointi käänsi Receptumin liikevaihdon kasvuun
Apteekkien ja terveydenhuollon järjestelmien toimittaja Receptumin päätuote on MAXX-apteekkijärjestelmä. Yli 30 vuotta toiminut yritys oli alallaan tunnett
Vieraskynä
Apteekkien ja terveydenhuollon järjestelmien toimittaja Receptumin päätuote on MAXX-apteekkijärjestelmä. Yli 30 vuotta toiminut yritys oli alallaan tunnett
Vieraskynä
Minäkö henkilöbrändi? Sinä olet, halusit tai et. Jokainen, jolla on julkinen someprofiili, on henkilöbrändi. On sinun valintasi, mihin brändiäsi käytät – o
Vieraskynä
Aurora Airaskorpi
Jos markkinoinnin automaatio on avaruusraketti, niin silloin sisällöt ovat korkea-aktiivinen polttoaine. Lataa siis tankki täyteen ennen kuin käynnistät markkinoinnin automaation raketin.
Matti
Lintulahti
Järjestämme vuoden 2017 MOVE-kävelyn syöpää vastaan ja haastamme sinut mukaan hyvän asian puolesta. Lähtö lauantaina 11.11. klo 9.00 Aleksis Kiven patsaalta
Jarmo
Hovinen
Visuaalisuudella on paljon suurempi rooli yrityksen brändin tunnettuuden rakentamisessa kuin mitä moni viestintä- ja markkinointijohtaja ymmärtää. Ole suun
Vieraskynä
Aurora Airaskorpi
Mistä tunnistaa aidon, vaikuttavan henkilöbrändin ja miten sen erottaa feikistä?
Vieraskynä
Maaretta Tukiainen
Animaatio on noussut kulttuurin ja viestinnän valtavirtaan viime vuosina vahvasti. Vauhtia ovat antaneet Pixarin animaatiot Toy Storysta lähtien ja 3D-elok
Rikard
Lassenius
Yrityksen kannattaa tehdä sisältöjä, jotka ratkaisevat asiakkaan ongelmia ja tarjovat vastauksia tätä kiinnostaviin ongelmiin.
Hanna
Kangasniemi
Suunnitelmallinen sometekeminen kaipaa rakkautta. Se kaipaa aikaa, panostusta ja intohimoa. Ilman näitä tekijöitä yrityksen somekanavat ovat kuin huonosti
Vieraskynä
Linda Mustakari
Viestinnän visualisoitumista ei pääse pakoon. Tässä postauksessa kerron, mitkä kotimaiset brändit hyödyntävät markkinointi- ja viestintäpäättäjien mielestä
Vieraskynä
Aurora Airaskorpi
Kokosimme kaikille hyvistä sisällöistä kiinnostuneille kesälukemistoksi 15 artikkelin opintopaketin sisältömarkkinoinnista ja vaikuttavien sisältöjen luomi
Matti
Lintulahti
Yli 700 miljoonan käyttäjän kuvapalvelu Instagram on hyvä väline yrityksen visuaaliseen viestintään, sillä se maalaa nopeasti katsojalle kuvan yrityksen il
Vieraskynä
Aurora Airaskorpi