Luovuudelle aikaa
Liika stressi ja kiire jumittavat mielen, eikä hyvää tulosta synny millään. Mikä silloin avuksi? Psykologi ja psykoterapeutti Seppo Ahtola auttaa.
Vieraskynä
Liika stressi ja kiire jumittavat mielen, eikä hyvää tulosta synny millään. Mikä silloin avuksi? Psykologi ja psykoterapeutti Seppo Ahtola auttaa.
Vieraskynä
Viestien hyökyaalto näkyy ajassamme selvästi. Sisältöjen laatu rokkaa - enemmän on vähemmän. Lue lisää sisältöjen laatuun panostamisesta!
Matti
Lintulahti
Yritysasiakkaat eivät markkinoinnin keinojen suhteen eroa kuluttaja-asiakkaista niin paljon kuin mitä olemme ajatelleet. Lue lisää, miten B2C-markkinoinnin tehokkaaksi todetut keinot ovat löytämässä tiensä B2B-markkinointiin.
Elise
Levanto
Tämän blogitekstin lukemisen jälkeen tiedät millainen on hyvä lehdistötiedoite ja millainen tiedote ylittää uutiskynnyksen.
Vieraskynä
Jenni Junkala
Luova idea on yksi hyvä tapa erottautua muista yrityksistä. Idea voi näkyä esimerkiksi siinä, miten yrityksen asioista viestitään ulospäin tai millaisia tempauksia tehdään. Luovan idean keksimiseen ja sen toteuttamiseen auttaa muun muassa se, että uskaltaa ajatella ja toimia toisin kuin on tottunut.
Iina
Lievonen-Thapa
Asiakaspalvelukokemus voi olla huono, mitäänsanomaton, ihan kelpo tai se voi yllättää positiivisesti. Ranskassa kaikki on mahdollista, jopa täydellinen asiakaspalvelu. Meille kubolaisille asiakaspalvelu ja asiakkaat ovat sydämen asia ja tämän blogikirjoituksen askelten mukaan palvelemme myös juuri sinua!
Leena
Filpus
Yritysten tulisi etsiä yleisönsä pääasiassa omia kanavia ja alustoja pitkin some-kanavien sijaan. Somessa et omista kanavaa tai hallitse sen sääntöjä. Kanavien omistajat päättävät siitä, miten ja kenelle sisältösi somessa näkyvät.
Jarmo
Hovinen
Miksi ja millä tavoin teknologia muuttaa markkinointiviestinnän alaa lähitulevaisuudessa? Poimimme teknologisesta kehityksestä muutamia kiinnostavia ja merkittäväksi arvioituja läpimurtoja tähän blogikirjoitukseen. Lue ja ota talteen tärkeimmät tärpit!
Matti
Lintulahti
Hyvän asiakaskokemuksen rakentaminen ja johtaminen on lähes jokaisen toimitusjohtajan agendalla. Markkinointijohtajatkin vannovat tutkimuksissa asiakaskoke
Matti
Lintulahti
Ajatusjohtajuus on titteli, jonka moni haluaisi. Mutta milloin ajatusjohtajan viittaa kannattaa tavoitella ja milloin ei? Ja miten ajatusjohtajaksi tullaan
Hanna
Kangasniemi
Vaikuttajamarkkinointi ei ole vain blogiyhteistyötä, tubettajayhteistyövideoita tai somevaikuttajien kaupallisia postauksia. Vaikuttajamarkkinoinnissa ei oikeastaan ole edes kyse kanavasta, vaan pohjimmiltaan se on strategia.
Anna
Kurkela-Vilén
Jokaisen kiinnostavan artikkelin takana on hyvä idea. Kun idea on löytynyt, hyvä artikkeli luodaan perinteisillä tarinankerronnan työkaluilla: alulla, keskikohdalla ja lopulla ja selkeällä hyvällä kielellä.
Vieraskynä
Jenni Junkala