Mitä ajattelemme

Vaikuttajamarkkinointi on strategia

Vaikuttajamarkkinointi ei ole vain blogiyhteistyötä, tubettajayhteistyövideoita tai somevaikuttajien kaupallisia postauksia. Vaikuttajamarkkinoinnissa ei oikeastaan ole edes kyse kanavasta, vaan pohjimmiltaan se on strategia.

Anna Kurkela-Vilén

Anna
Kurkela-Vilén

Kirjoita kiinnostava artikkeli (tai älä ollenkaan)

Jokaisen kiinnostavan artikkelin takana on hyvä idea. Kun idea on löytynyt, hyvä artikkeli luodaan perinteisillä tarinankerronnan työkaluilla: alulla, keskikohdalla ja lopulla ja selkeällä hyvällä kielellä.

Vieraskynä Jenni Junkala

Vieraskynä
Jenni Junkala

Raamit kuvan käyttöön

Harva yritys voi toimia käyttämättä ja julkaisematta ainuttakaan valokuvaa. Kuvat luovat mielikuvan yrityksestä ja rakentavat parhaimmillaan yritykselle hengen sekä tekevät yrityksestä kiinnostavan ja ainutlaatuisen. Kuvien avulla voidaan jättää visuaalinen muistijälki, kertoa toiminnasta ja luoda tunneside yritykseen.

Iina Lievonen-Thapa

Iina
Lievonen-Thapa

Kubolle kultaa ja neljä kunniamainintaa kansainvälisessä Folio Awards -kilpailussa

Kubon suunnittelemat ja uudistamat asiakaslehdet niittivät kultaa ja kunniamainintoja kansainvälisessä Folio Awards -kilpailussa. Voitto irtosi Toimihenkilöliitto ERTOn E>-jäsenlehdelle lehtiuudistusten sarjassa. Lisäksi lehti sai kaksi kunniamainintaa parhaan ulkoasun ja parhaan kannen sarjoissa. M2-Kotien asukaslehti M2 sai puolestaan kunniamaininnat parhaan ulkoasun ja parhaan kannen sarjoissa.

Markus Frey

Markus
Frey

Tuo tunne sisältöihisi

Elämyksellinen sisältömarkkinointi herättää tunteen ja jää mieleen. Kilpailijoista on helppo erottua tarinallisuuteen ja sisältöjen visuaalisuuteen panostamalla.

Anna Kurkela-Vilén

Anna
Kurkela-Vilén

Sisältömarkkinointi osaksi markkinoinnin työkalupakkia

Miten päästä sisältömarkkinoinnissa alkuvaiheesta pitemmälle? Lue tästä blogikirjoituksesta viisi vinkkiä, mihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota sisältömarkkinoinnin ensimmäisillä askeleilla.

Vieraskynä Linda Mustakari

Vieraskynä
Linda Mustakari

Mitä hyvä sisältömarkkinointi on

Sisältömarkkinointi on strateginen lähestymistapa, jossa keskitytään asiakkaalle merkityksellisten, arvokkaiden ja johdonmukaisten sisältöjen luomiseen ja jakamiseen, selkeästi määritellyn kohderyhmän houkuttelemiseen tai säilyttämiseen, tavoitteena tuloksellinen toiminta.

Matti Lintulahti

Matti
Lintulahti

Sisältöstrategia on kartta, jota kannattaa seurata

Hyvin suunniteltu, ymmärrettävästi dokumentoitu ja jalkautettu sisältöstrategia on kartta kaikkeen sisältömarkkinointiin. Lue blogistamme miten sisältöstrategia ohjaa yrityksen sisältömarkkinointia.

Hanna Kangasniemi

Hanna
Kangasniemi

Lounastreffit, kyllä!

Tai jos juttelet ensin mieluummin puhelimessa tai kysyt meilillä, sekin sopii.

Ota yhteyttä

Kurkista työmme tuloksiin

Sehän kiinnostaa: Työmme, asiakkaamme ja referenssimme!

Tutustu töihimme

Klikkaa ja tutustu millaisia olemme ja miten työskentelemme. Lupaamme, että kanssamme on mukava tehdä hommia.

Keitä me ollaankaan