Vaikuttajamarkkinoinnin lyhyt oppimäärä
Miten vaikuttajamarkkinointia tehdään? Kokosimme tubettaja-, some- ja blogiyhteistyöstä tiiviin peruspaketin, jonka avulla pääset alkuun.
 
        
            Anna
            
                
Kurkela-Vilén
            
        
Miten vaikuttajamarkkinointia tehdään? Kokosimme tubettaja-, some- ja blogiyhteistyöstä tiiviin peruspaketin, jonka avulla pääset alkuun.
 
        
            Anna
            
                
Kurkela-Vilén
            
        
Kun asiat tehdään yhdessä, niihin on helppo sitoutua. Yhdessä tekeminen näkyy myös asiakkaille parempana tuloksena. Kubolaisuus on fiksumpaa tekemistä.
 
        
            Jarmo
            
                
Hovinen
            
        
Logon rooli visuaalisessa ilmeessä ei enää ole kovin keskeinen. Vielä pienempi se on koko brändin näkökulmasta. Siinä piilee uusia mahdollisuuksia.
            Rikard
            
                
Lassenius
            
        
Mieleenpainuvimmat sisällöt, tekstit, videot luodaan käsi kädessä brändin kanssa!
 
        
            Elise
            
                
Levanto
            
        
Hyvä somestrategia on tavoitteellinen suunnitelma asiakasdialogin käymiseen. Se kannattaa tehdä tavalla, joka innostaa ja motivoi ylittämään odotukset.
 
        
            Matti
            
                
Lintulahti
            
        
Elämme läpivisuaalisessa maailmassa. Kun haluamme välittää viestejä, olla uskottavia ja luoda mielikuvia, kuvan voima on ylivertainen.
 
        
            Markus
            
                
Frey
            
        
Verkkosivustouudistus on kutkuttava projekti. Siihen ryhtyessä ei kuitenkaan kannata hötkyillä, vaan miettiä rauhassa, mitä oikeastaan onkaan tekemässä.|Verkkosivustouudistus on kutkuttava projekti. Siihen ryhtyessä ei kuitenkaan kannata hötkyillä, vaan miettiä rauhassa, mitä oikeastaan onkaan tekemässä.
            Vieraskynä
            
                
Jenni Junkala
            
        
Visuaalisen työn briiffi antaa suunnittelulle raamit. Se on tarkka, mutta samaan aikaan tarpeeksi väljä. Lue lisää blogistamme!
 
        
            Iina
            
                
Lievonen-Thapa
            
        
Kuluttaminen on yhä epätrendikkäämpää, mutta silti kasvua ja kauppaa toivotaan. Miten tavoittaa tiedostava asiakas aidosti ja eettisesti?
 
        
            Hanna
            
                
Kangasniemi
            
        
Brändin sydän on aito ja uskottava tarina. Jos se hukkuu tai peräti hukataan, peli on menetetty. Outdoor-maailmassa bränditarinoilla on ollut aina iso merkitys, mutta mitä tarvitaan siihen, että uskottavuus ja luottamus katoavat? Ei itse asiassa kovinkaan paljoa. Lue Jarmon blogista, mille outdoor-brändeille hän on menettänyt sydämensä ja miksi joillekkin ei.
 
        
            Jarmo
            
                
Hovinen
            
        
Sukupolvi Z, 1997- syntyneet vaativat viestinnältä vuorovaikutusta, osallistumista ja aitoutta. Lue lisää blogistamme, miten tavoitat uuden sukupolven.
 
        
            Anna
            
                
Kurkela-Vilén
            
        
Visuaalinen suunnittelu vaatii vahvaa, kokonaisvaltaista näkemystä, ennakkoluulottomuutta ja rohkeutta. Lue lisää blogista!
            Rikard
            
                
Lassenius