Mitä ajattelemme

Keksi luova idea!

Luova idea on yksi hyvä tapa erottautua muista yrityksistä. Idea voi näkyä esimerkiksi siinä, miten yrityksen asioista viestitään ulospäin tai millaisia tempauksia tehdään. Luovan idean keksimiseen ja sen toteuttamiseen auttaa muun muassa se, että uskaltaa ajatella ja toimia toisin kuin on tottunut.

Iina Lievonen-Thapa

Iina
Lievonen-Thapa

Asiakaspalvelua ranskalaisittain

Asiakaspalvelukokemus voi olla huono, mitäänsanomaton, ihan kelpo tai se voi yllättää positiivisesti. Ranskassa kaikki on mahdollista, jopa täydellinen asiakaspalvelu. Meille kubolaisille asiakaspalvelu ja asiakkaat ovat sydämen asia ja tämän blogikirjoituksen askelten mukaan palvelemme myös juuri sinua!

Leena Filpus

Leena
Filpus

Omat kanavat ovat markkinoinnin arvokkain tuote

Yritysten tulisi etsiä yleisönsä pääasiassa omia kanavia ja alustoja pitkin some-kanavien sijaan. Somessa et omista kanavaa tai hallitse sen sääntöjä. Kanavien omistajat päättävät siitä, miten ja kenelle sisältösi somessa näkyvät.

Jarmo Hovinen

Jarmo
Hovinen

Näin teknologia muuttaa markkinointia ja viestintää

Miksi ja millä tavoin teknologia muuttaa markkinointiviestinnän alaa lähitulevaisuudessa? Poimimme teknologisesta kehityksestä muutamia kiinnostavia ja merkittäväksi arvioituja läpimurtoja tähän blogikirjoitukseen. Lue ja ota talteen tärkeimmät tärpit!

Matti Lintulahti

Matti
Lintulahti

Vaikuttajamarkkinointi on strategia

Vaikuttajamarkkinointi ei ole vain blogiyhteistyötä, tubettajayhteistyövideoita tai somevaikuttajien kaupallisia postauksia. Vaikuttajamarkkinoinnissa ei oikeastaan ole edes kyse kanavasta, vaan pohjimmiltaan se on strategia.

Anna Kurkela-Vilén

Anna
Kurkela-Vilén

Kirjoita kiinnostava artikkeli (tai älä ollenkaan)

Jokaisen kiinnostavan artikkelin takana on hyvä idea. Kun idea on löytynyt, hyvä artikkeli luodaan perinteisillä tarinankerronnan työkaluilla: alulla, keskikohdalla ja lopulla ja selkeällä hyvällä kielellä.

Vieraskynä Jenni Junkala

Vieraskynä
Jenni Junkala

Raamit kuvan käyttöön

Harva yritys voi toimia käyttämättä ja julkaisematta ainuttakaan valokuvaa. Kuvat luovat mielikuvan yrityksestä ja rakentavat parhaimmillaan yritykselle hengen sekä tekevät yrityksestä kiinnostavan ja ainutlaatuisen. Kuvien avulla voidaan jättää visuaalinen muistijälki, kertoa toiminnasta ja luoda tunneside yritykseen.

Iina Lievonen-Thapa

Iina
Lievonen-Thapa

Kubolle kultaa ja neljä kunniamainintaa kansainvälisessä Folio Awards -kilpailussa

Kubon suunnittelemat ja uudistamat asiakaslehdet niittivät kultaa ja kunniamainintoja kansainvälisessä Folio Awards -kilpailussa. Voitto irtosi Toimihenkilöliitto ERTOn E>-jäsenlehdelle lehtiuudistusten sarjassa. Lisäksi lehti sai kaksi kunniamainintaa parhaan ulkoasun ja parhaan kannen sarjoissa. M2-Kotien asukaslehti M2 sai puolestaan kunniamaininnat parhaan ulkoasun ja parhaan kannen sarjoissa.

Markus Frey

Markus
Frey

Tuo tunne sisältöihisi

Elämyksellinen sisältömarkkinointi herättää tunteen ja jää mieleen. Kilpailijoista on helppo erottua tarinallisuuteen ja sisältöjen visuaalisuuteen panostamalla.

Anna Kurkela-Vilén

Anna
Kurkela-Vilén

Sisältömarkkinointi osaksi markkinoinnin työkalupakkia

Miten päästä sisältömarkkinoinnissa alkuvaiheesta pitemmälle? Lue tästä blogikirjoituksesta viisi vinkkiä, mihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota sisältömarkkinoinnin ensimmäisillä askeleilla.

Vieraskynä Linda Mustakari

Vieraskynä
Linda Mustakari

Lounastreffit, kyllä!

Tai jos juttelet ensin mieluummin puhelimessa tai kysyt meilillä, sekin sopii.

Ota yhteyttä

Näin sen teimme

Sehän kiinnostaa: Työmme ja referenssimme!

Tutustu töihimme

Klikkaa ja tutustu millaisia olemme ja miten työskentelemme. Lupaamme, että kanssamme on mukava tehdä hommia.

Keitä me ollaankaan