Palvelut

Viestintä­strategia

Kirjoittanut Matti Lintulahti | 28.9.2023

Miten lisätä tunnettuutta tai rakentaa hyvää työnantajamielikuvaa?

Viestintästrategia on yritysviestinnän tärkeimpiä työkaluja. Se on jatkuva oppimisprosessi siitä, miten viestinnän avulla vaikutetaan haluttuihin kohderyhmiin ja miten yritys tai organisaatio viestii liiketoimintansa kehittämiseksi. 

Onko yrityksesi tunnettuus heikko? Mietitkö, kuinka kertoa yrityksesi uudistumisesta? Miten rakentaa hyvää työnantajamielikuvaa? Entä miten hyödyntää tehokkaammin sosiaalista mediaa yritysviestinnässä? 

Viestintästrategia on tavoitteellinen suunnitelma, joka on ymmärrettävästi dokumentoitu ja toimii yrityksen johdon ja koko yrityksen yhteisenä työkaluna yrityksen tunnettuuden ja liiketoiminnan kehittämisessä. 

Erinomainen asiakasymmärrys perustana

Viestintästrategia luodaan asiakasymmärryksen pohjalta. Toteutustapoja on monia, mutta me Kubossa ajattelemme kaiken muun olevan turhaa, jollei tiedossa ole, kehen viestinnän avulla halutaan vaikuttaa ja miksi. Kun tunnemme yleisömme, voimme suunnitella tarvittavat viestinnän toimenpiteet juuri heille. 

Kubo on strateginen ja luova sisältötoimisto, ja me kubolaiset joukko intohimoisia sisältömarkkinoinnin, viestinnän, markkinoinnin, tarinankerronnan ja designin ammattilaisia.  Olemme tunnettuja uusista ideoista, laadukkaasta työstä, inhimillisestä otteesta sekä tuloksellisesta viestinnästä ja brändin rakentamisesta.