Viestintästrategia

Viestintästrategia on yritysviestinnän tärkeimpiä työkaluja. Se on jatkuva oppimisprosessi siitä, miten viestinnän avulla vaikutetaan haluttuihin kohderyhmiin ja miten yritys tai organisaatio viestii liiketoimintansa kehittämiseksi. 

Onko yrityksesi tunnettuus heikko? Mietitkö, kuinka kertoa yrityksesi uudistumisesta? Miten rakentaa hyvää työnantajamielikuvaa? Entä miten hyödyntää tehokkaammin sosiaalista mediaa yritysviestinnässä? 

Viestintästrategia on tavoitteellinen suunnitelma, joka on ymmärrettävästi dokumentoitu ja toimii yrityksen johdon ja koko yrityksen yhteisenä työkaluna yrityksen tunnettuuden ja liiketoiminnan kehittämisessä. 

Viestintästrategia luodaan asiakasymmärryksen pohjalta. Toteutustapoja on monia, mutta me Kubossa ajattelemme kaiken muun olevan turhaa, jollei tiedossa ole, kehen viestinnän avulla halutaan vaikuttaa ja miksi. Kun tunnemme yleisömme, voimme suunnitella tarvittavat viestinnän toimenpiteet juuri heille. 

Kubo on strateginen ja luova sisältötoimisto, ja me kubolaiset joukko intohimoisia sisältömarkkinoinnin, viestinnän, markkinoinnin, tarinankerronnan ja designin ammattilaisia.  Olemme tunnettuja uusista ideoista, laadukkaasta työstä, inhimillisestä otteesta sekä tuloksellisesta viestinnästä ja brändin rakentamisesta. 

Jarmo Hovinen

Haluatko lisätietoja tai tavata meidät?
Soita tai meilaa Jarmolle.

Jarmo Hovinen
0500-520981
jarmo.hovinen@kubo.fi

Yhteydenottolomake