Somestrategia

Somestrategia on tavoitteellinen suunnitelma, jonka avulla organisaatio viestii, markkinoi ja käy asiakasdialogia valitsemissaan sosiaalisen median kanavissa. Sosiaalisen median toimenpiteiden pohjalle kannattaa ehdottomasti tehdä somestrategia, jotta sosiaalisen median tuloksellinen hyödyntäminen onnistuu. 

Haluatko saada parempia tuloksia sosiaalisesta mediasta? Kaipaatko apua, jotta somemarkkinointisi tukee paremmin liiketoiminnan tavoitteita? Haluatko ottaa sosiaalisen median haltuun ja luoda aidosti liiketoimintaa hyödyttävän sosiaalisen median strategian? 

Miten sosiaalisen median strategia toteutetaan?

Somestrategian toteutustapoja on monia, mutta me Kubossa ajattelemme kaiken muun olevan turhaa, jollei tiedossa ole, kehen sosiaalisen median avulla halutaan vaikuttaa ja miksi. Kun tunnemme yleisömme, voimme luoda sisältöjä, jotka koskettavat juuri heitä. 

Sosiaalisen median strategia onkin usein osa laajempaa sisältöstrategiatyötä. Hyvä somestrategia on myös oppimisprojekti: suunnitelmien toteutumista mitataan ja toimintatapaa parannetaan koko ajan. Kun organisaatiossasi mietitään somestrategian tekemistä tai uudistamista, työ kannattaa tehdä ajatuksella, jotta somestrategia tuottaa tuloksia parhaalla mahdollisella tavalla. 

Olemme luoneet monivuotisen kokemuksemme pohjalta selkeän mallin tuloksellisten somestrategioiden luomiselle ja tulokselliseen sosiaalisen median sisältömarkkinointiin. Koulutamme organisaatioita sosiaalisen median hyödyntämiseen. 

Kubo on strateginen ja luova sisältötoimisto, ja me kubolaiset joukko intohimoisia sisältömarkkinoinnin, viestinnän, markkinoinnin, tarinankerronnan ja designin ammattilaisia. Olemme tunnettuja uusista ideoista, laadukkaasta työstä, inhimillisestä otteesta sekä tuloksellisesta viestinnästä ja brändin rakentamisesta. 

Jarmo Hovinen

Haluatko lisätietoja tai tavata meidät?
Soita tai meilaa Jarmolle.

Jarmo Hovinen
0500-520981
jarmo.hovinen@kubo.fi

Yhteydenottolomake