Palvelut

Markkinointi­strategia

Kirjoittanut Matti Lintulahti | 28.9.2023

Markkinointistrategia on yrityksen tärkeimpiä yhteisiä työkaluja.

Se on jatkuva oppimisprosessi siitä, miten markkinoinnin avulla vaikutetaan haluttuihin kohderyhmiin ja miten yritys tai organisaatio markkinoi itseään liiketoimintansa kehittämiseksi. 

Pyritkö kampanjalähdöistä kohti pitkäjänteisempää brändin rakennusta? Onko sinun vaikea osoittaa organisaatiossasi markkinointitoimenpiteiden tuloksia ja vakuuttaa markkinointi-investointien kannattavuutta? Markkinointistrategia on tavoitteellinen suunnitelma, joka on ymmärrettävästi dokumentoitu ja toimii yrityksen johdon ja koko yrityksen yhteisenä työkaluna liiketoiminnan kehittämisessä. 

Miten markkinointistrategia toteutetaan?

Markkinointistrategia luodaan asiakasymmärryksen pohjalta. Toteutustapoja on monia, mutta me Kubossa ajattelemme kaiken muun olevan turhaa, jollei tiedossa ole, kehen markkinoinnin avulla halutaan vaikuttaa ja miksi. Kun tunnemme yleisömme, voimme suunnitella tarvittavat toimenpiteet juuri heille. 

Kubo on strateginen ja luova sisältötoimisto, ja me kubolaiset joukko intohimoisia sisältömarkkinoinnin, viestinnän, markkinoinnin, tarinankerronnan ja designin ammattilaisia.  Olemme tunnettuja uusista ideoista, laadukkaasta työstä, inhimillisestä otteesta sekä tuloksellisesta viestinnästä ja brändin rakentamisesta.