Brändistrategia

Brändistrategia on kiteytetty kuvaus siitä, millainen yrityksen, organisaation, tuotteen tai palvelun brändi on, miten brändi toimii ja kuinka sen avulla vaikutetaan haluttuihin kohderyhmiin. 

Onko yritykselläsi vahva brändi, joka tukee liiketoiminnan kasvua ja kehitystä? Haluatko yrityksesi kaikkien kohtaamispisteiden kertovan samaa viestiä? Tarvitseeko yrityksesi brändimielikuva kirkastamista ja kiteytystä, jotta jokainen yrityksessä tietää, miten toimia ja viestiä brändin äänellä? 

Miten brändistrategia toteutetaan?

Brändistrategiassa kirkastetaan ja kiteytetään brändin ensisijainen kohderyhmä, jota sen halutaan puhuttelevan, luodaan brändipersoona ja kuvataan tapa toimia (tone of action) ja viestiä (tone of voice) sekä luodaan ja linjataan brändin visuaalinen ilme. 

Brändistrategian toteutustapoja on monia, mutta me Kubossa ajattelemme kaiken muun olevan turhaa, jollei tiedossa ole, kehen brändin avulla halutaan vaikuttaa ja miksi. Kun tunnemme yleisömme, voimme luoda brändin, joka koskettaa juuri heitä. 

Kubo on strateginen ja luova sisältötoimisto, ja me kubolaiset joukko intohimoisia sisältömarkkinoinnin, viestinnän, markkinoinnin, tarinankerronnan ja designin ammattilaisia.  Olemme tunnettuja uusista ideoista, laadukkaasta työstä, inhimillisestä otteesta sekä tuloksellisesta viestinnästä ja brändin rakentamisesta. 

Jarmo Hovinen

Haluatko lisätietoja tai tavata meidät?
Soita tai meilaa Jarmolle.

Jarmo Hovinen
0500-520981
jarmo.hovinen@kubo.fi

Yhteydenottolomake