Asiakasymmärrys eli perehtyminen asiakkaidemme asiakkaan tarpeisiin, ongelmiin ja toiveisiin on onnistuneiden tuotantojen perusedellytys.
Siksi meillä Kubossa kaikki tekeminen lähtee siitä, että laitamme asiakkaidemme asiakkaan tekemisen keskiöön ja otamme selvää millaisille ihmisille, niin kuluttajille, jäsenille kuin b2b-päättäjille, olemme suunnittelemassa uutta ilmettä, julkaisua, verkkosivua tai sisältöjä. Emme arvaile ja oleta, vaan kysymme ja kuuntelemme.
Nopeista kyselyistä syvähaastatteluihin
Syvähaastattelujen avulla sukellamme asiakkaan maailmaan ja luomme asiakaspersoonia ja -polkuja joiden avulla luomme asiakkaalle merkityksellisiä ja liiketoiminnan näkökulmasta tuloksellisia sisältöjä, julkaisuja ja verkkopalveluita.
Nopeiden kyselyiden avulla kartoitamme ja priorisoimme tarpeita sekä testaamme ideoita ja toteutuksia. Tarkistamme, että lähtökohdat tai projektin suunta on oikea.
Kun haluamme päästä tekemään asioita yhdessä asiakkaidemme kanssa, osallistamme heidät strategia- tai suunnitteluprosessiin työpajojen ja fokusryhmien avulla. Vuorovaikutuksessa ja yhdessä tekemällä niin strategiat kuin suunnitteluideatkin saadaan nextille levelille.
Kubo on strateginen ja luova sisältötoimisto, ja me kubolaiset joukko intohimoisia sisältömarkkinoinnin, viestinnän, markkinoinnin, tarinankerronnan ja designin ammattilaisia. Olemme tunnettuja uusista ideoista, laadukkaasta työstä, inhimillisestä otteesta sekä tuloksellisesta viestinnästä ja brändin rakentamisesta.