Palvelut

Asiakasviestintä

Kirjoittanut Matti Lintulahti | 28.9.2023

Sitouttava asiakasviestintä on taitolaji, jossa asiakkaitamme on palkittu.

Sitouttava asiakasviestintä on taitolaji: miten kuunnella asiakasta, viestiä hänelle juuri oikeassa kanavassa oikeaan aikaan relevantilla viestillä sekä palvella ja auttaa häntä viestinnällisesti tavalla, joka sitouttaa.

Erinomaisen asiakasviestinnän perustana on kolme asiaa. Ensinnäkin, organisaation on ymmärrettävä oman asiakkaansa maailma, toiveet, tarpeet ja käyttäytyminen. Toiseksi, organisaation on kyettävä tuottamaan asiakkaan maailmaan sopivia viestejä ja sisältöjä aktiivisesti. Ja kolmanneksi, organisaation on löydettävä kanavat, joissa oikeat viestit tavoittavat oikeata asiakkaan oikeaan aikaan.

 

Palkittua asiakasviestintää

 

Me Kubossa uskomme, että asiakasymmärrykseen ja analytiikkaan perustuva pitkäjänteinen asiakasviestintä sitouttaa asiakkaat parhaiten ja myös auttaa hankkimaan uusia asiakkaita. Meillä on tästä niin näyttöä kuin palkintoja. Olemme muun muassa saaneet asiakasymmärrykseen perustuvan monikanavanaisen järjestö- ja jäsenmedian toteuttamisesta niin kansainvälisiä kuin kotimaisia palkintoja.

Kubo on strateginen ja luova sisältötoimisto, ja me kubolaiset joukko intohimoisia sisältömarkkinoinnin, viestinnän, markkinoinnin, tarinankerronnan ja designin ammattilaisia. Olemme tunnettuja uusista ideoista, laadukkaasta työstä, inhimillisestä otteesta sekä tuloksellisesta viestinnästä ja brändin rakentamisesta.