Mitä ajattelemme

Saavutettavasta suunnittelusta ei sovi tinkiä

Saavutettavuuden tarkoitus on tarjota kaikille tasavertainen digitaalisen sisällön tai palvelun käyttökokemus huolimatta ihmisen omista henkilökohtaisista rajoitteista.

Emil Marjo

Emil
Marjo

Myrsky Kartio-lasissa

Iittalan brändiuudistus kuohuttaa suomalaisia. Tutustu Kubon perusteltuun näkemykseen rohkeasta uudistuksesta ja sen mahdollisesta hinnasta.

Markus Frey

Markus
Frey

Vastuullinen tekoälyn käyttö markkinoinnissa

Tekoälyn vastuullisuus markkinoinnissa: mikä on vastuumme markkinoijina tekoälyn käytössä ja millaisia vastuullisuusnäkökulmia tekoälyn käyttöön liittyy?

Anna Kurkela-Vilén

Anna
Kurkela-Vilén

Miten onnistua markkinoinnissa?

Markkinoinnin onnistujia yhdistää usein brändiin panostaminen, selkeät tavoitteet ja mittarit, kohderyhmäymmärrys, luova rohkeus ja sopivat kumppanit.

Anna Kurkela-Vilén

Anna
Kurkela-Vilén

Lounastreffit, kyllä!

Tai jos juttelet ensin mieluummin puhelimessa tai kysyt meilillä, sekin sopii.

Ota yhteyttä

Näin sen teimme

Sehän kiinnostaa: Työmme ja referenssimme!

Tutustu töihimme

Klikkaa ja tutustu millaisia olemme ja miten työskentelemme. Lupaamme, että kanssamme on mukava tehdä hommia.

Keitä me ollaankaan