Jarmo Hovinen

Kun perustimme Kubon, niin yhtenä keskeisenä ajatuksena meillä oli se, että meidän tulee luoda työtä tekemisellämme mahdollisimman monelle. Olemme kasvaneet ja toimineet suunnitelmamme mukaisesti, kiitos hyvien asiakkaiden. Tänään meillä on jälleen kerrottavana hyviä uutisia:

Kokenut päätoimittaja Hanna Kangasniemi aloittaa sisältömarkkinointitoimisto Kubossa

Sisältömarkkinointitoimisto Kubo kasvaa ja vahvistaa osaamistaan. Kokenut projektinvetäjä ja journalisti Hanna Kangasniemi aloittaa Kubossa sisältöstrategina ja tuottajana syyskuun alussa.
Kubo on kolmen kokeneen media-ammattilaisen Markus Freyn, Jarmo Hovisen ja Matti Lintulahden perustama luova suunnittelutoimisto. Kubo auttaa yrityksiä suunnittelemaan ja tuottamaan koskettavia sisältöjä ja tarinoita, jotka hyödyttävät liiketoimintaa, markkinointiviestintää ja myyntiä.
Hanna Kangasniemellä on yli 20 vuoden kokemus aikakauslehdistä, digitaalisesta mediasta, sosiaalisesta mediasta, videoiden käsikirjoittamisesta ja vaativien projektien vetämisestä muun muassa Sanoma Magazinessa ja Forma Publishingissä ja Suomen elokuva-arkistossa. Hän nosti tiimeineen Vauva-lehden päätoimittajana lehden keskustelufoorumin yhdeksi Suomen suosituimmista sosiaalisen median palveluista.
“Journalistina osaan kertoa tarinoita, jotka koskettavat, herättävät, puhuttavat, auttavat ja saavat ihmiset liikkeelle. Asiateksteissä teen vaikeistakin asioista ymmärrettäviä ja helposti omaksuttavia. Tuottajana osaan kerätä oikeat tekijät yhteen, suunnitella ja toteuttaa laadukkaita sisältökokonaisuuksia sovitussa aikataulussa niin printtiin, verkkoon kuin mobiiliin. Intohimoni on myös luoda toimiva yhteys ihmisten ja yritysten välille ja auttaa yrityksiä löytämään yleisönsä kaikilla viestintäkanavilla”, Kangasniemi kertoo.
Osaaminen ja asiakaslähtöinen asenne kantaa hedelmää, liikevaihtomme on vahvassa kasvussa. Hanna tuo asiakkaillemme lisää monipuolista sisällöntuotannon ja projektijohtamisen osaamista.