Elise Levanto

Olen Elise Levanto, asiakasymmärryksen asiantuntija,  ja olen liittynyt suunnittelutoimisto Kubon joukkoihin rakentamaan menestyvämpiä suomalaisia yrityksiä ja niiden kommunikaatiota asiakkaiden kanssa.
Olimme tehneet aiemmin joitain pieniä projekteja yhdessä. Matin, Jarmon ja Markuksen kanssa keskustellessa syntyi sellainen fiilis, että he haluavat aidosti auttaa asiakkaitaan menestymään. Koko toimiston tunnelma huokui hyvää tekemisen meininkiä ja luovuutta.
Työskentelin aikaisemmin Nokian Consumer Intelligence yksikössä ja siellä tein paljon erilaisia kehittämisprojekteja ja tutkimusta. Opin miten liiketoimintaprosessin eri vaiheissa asiakasymmärrystä voidaan käyttää hyvinkin eri tavoin. Asiakas voi olla todellinen inspiraation lähde yritykselle eikä vain tekemisen ja vaikuttamisen kohde.
Istuin kubolaisten kanssa alas muutaman kerran ja keskustelimme mahdollisista yhteistyön vaihtoehdoista ja siitä, mitä meillä olisi toisillemme annettavaa. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen Jarmo antoi minulle kirjan ja sanoi: Mikäli vielä luettuasi olet kiinnostunut asiasta, niin tehdään paperit. Kirja oli Joe Pulizzin Epic Content Marketing. Luettuani tuon kirjan ja vähän muutakin aiheeseen liittyvää innostuin sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksista ja sen asiakaslähtöisestä filosofiasta.
Olen ollut mukana Kubossa marraskuun alusta ja saanut tutustua käsillä oleviin projekteihin ja tavannut monia asiakkaita. Erilaiset yritykset ja toimialat ovat todella kiinnostavia. Olen oppinut jo paljon pk-yritysten jokapäiväisistä haasteista sekä heidän positiivisesta, avoimesta ja mutkattomasta tavastaan ajatella, viestiä ja toimia.
Uskon, että yhdistämällä osaamiseni trendien, tulevaisuuden ja asiakasymmärryksen parista Matin, Markuksen ja Jarmon kokemukseen, kykenemme tuottamaan entistä parempia ideoita, ratkaisuja ja onnistumisia nykyisille ja tuleville asiakkaillemme.